Support för FLIR ONE®

Kontakta support – alla modeller

Självklart har vi vänliga, kunniga medarbetare som är redo att hjälpa dig. Vi uppmanar dig att läsa våra vanliga frågor där du får ännu snabbare svar på några frågor som ofta ställs. Vänligen kontakta oss genom att skicka en biljett eller ringa numret för din region nedan.

CustHelp

Kontakta support

Telefon:+44 808 145 3684  

Telefon:+33 800 907 428  

Telefon:+49 800 183 0862  

Telefon:+34 900 831 112  

Telefon:1-800-164-803  

Telefon:4006399091  

Telefon:800-960-966  

Telefon:1-800-723-1438  


FLIR ONE begränsad garanti (12 månader)

BEGRÄNSAD GARANTI. Vi garanterar den ursprungliga köparen att FLIR ONE uppfyller angivna tekniska data och är fri från defekter vad gäller material och utformning i ett år från inköpsdatumet. KUNDENS ENDA KOMPENSATION INOM DENNA GARANTI, EFTER VÅRT GOTTFINNANDE, ÄR REPARATION ELLER UTBYTE AV DEFEKTA PRODUKTER PÅ ETT SÄTT OCH AV ETT SERVICECENTER SOM GODKÄNTS AV OSS. OM VI FASTSTÄLLER ATT DETTA INTE ÄR TILLRÄCKLIGT ERSÄTTER VI DITT URSPRUNGLIGA INKÖPSPRIS OCH HAR INGA ANDRA SKYLDIGHETER ELLER ANSVAR GENTEMOT KUNDEN.

RETUR, REPARATION OCH UTBYTE INOM GARANTI. För att vara berättigad till reparation eller utbyte inom ramen för garantin måste kunden informera FLIR inom trettio (30) dagar efter det att en uppenbar defekt identifierats i material eller utförande. Om du vill ha mer information besöker du http://www.flir.com/cs/warranty.

Vi förbehåller oss rätten att, efter eget gottfinnande, avgöra om en returnerad produkt omfattas av garantin.